czwartek, 2 lutego 2012

HOW TO: Fryzura a'la Żmuda-Trzebiatowska z serialu 'Julia'

Witam,
dzisiaj post w zupełnie innym wydaniu, mowa mianowicie o nowej serii na moim blogu "Jak zrobić fryzurę..." , którą postaram się kontynuować, o ile pozwolą mi na to moje zdolności manualne :)

Ten kto ogląda nowy serial 'Julia' na TVN pewnie rozpozna tą fryzurę, a to dlatego że dość często ona się pojawia. Na początku myślałam, że jest to trudniejsze do wykonania, jednak okazało się wręcz przeciwnie, nie jest to tak aż skomplikowane.


Jedynie czego potrzebujemy to: grzebień, gumkę, wsuwki i  lakier do włosów.

KROK 1:
Tapirowanie - jeżeli masz gęste, grube włosy z pewnością możesz go pominąć, jednak przyda się on osobom, które jak ja mają cienkie, przyklapnięte włosy. 
Pasmo po paśmie, idąc od dołu tapirujemy włosy przy pomocy małego grzebyka, a następnie w celu utrwalenia fryzury spryskujemy włosy lakierem.

KROK 2:
Robimy przedziałek, w zależności od tego kto jaki preferuje. Ja zrobiłam po środku tak jak jest to w orginale i o dziwo wyglądam w nim Ok.
Następnie włosy wiążemy nisko za pomocą gumki, pamiętając jednocześnie o tym aby nie wiązać zbyt mocno. 
Żeby uniknąć efektu oklapniętych włosów, możemy je lekko podnieść używając np. ołówka.

KROK 3:

Kiedy kucyk mamy już gotowy kolejny krok przypomina sposób robienia faworka, tj. za pomocą palca robimy otwór przez który następnie przeciągamy włosy w kierunku zewnętrznym, od dołu. To da nam efekt podwiniętych włosów


KROK 4:

Ostatnim etapem jaki musimy zrobić to podwinięcie włosów do środka i przymocowanie ich kilkoma wsuwkami. 

KROK 5:

 Efekt końcowy 


































Voila!

Wiem, że fryzura wymaga jeszcze dopracowania, ale jak na pierwszą próbę wyszła OK, a poza tym trzymała się całe popołudnie.


Pozdrawiam
zapraszam do komentowania i obserwowania

Mystery