sobota, 29 października 2011

Pielęgnacja twarzy - moje oczyszczanie

Dzisiaj planuję przedstawić wam kosmetyki, których używam co codziennej pielęgancji twarzy.   Mam cerę mieszaną (tj. tłustą w sferze T a suchą a suchą na policzkach. Dobór dermokosmetyków w moim przypadku jest więc bardzo ważny, a każdorazowy zakup nowej rzeczy wiąże się z pyataniem jakież to spustoszenie na mojej twarzy on poczyni.

W tym celu codziennie używam:



La Roche Posay, Effaclar żel oczyszczający do skóry tłustej i mieszanej



Wrażenia. Gęsty, bardzo wydajny żel, który skutecznie oczyszcza skórę, ładnie się pieni i nie podrażnia oczy. Żel w moim przypadku nie wysusza skóry i nie powoduje jej ściągnięcia. Jest mega wydajny (duża butla z ekonomiczną pompką wystarcza na co najmniej 4 miesiące codziennego używania).

Opakowanie. 400ml z pompką ułatwiająją dozowanie żelu za co daję wielki plus.

Cena. 40zł/400ml (20.90/200ml).

Czy kupię ponownie? Tak. Jest to już mój czwarty żel z tej serii i nie zamnienie go na żaden inny. Używam go już bardzo długi czas i jestem z niego bardzo zadowolona. 


Avene Lotion Micellaire, Płyn micelarny do oczyszcania i demakijażu skóry wrażliwej




Wrażenia. Używam do rano do przemywania twrzy (nie używam wody, ani żelu) oraz wieczorem tuz po oczyszczeniu twarzy żelem. Płyn ma bardzo przyjemny i delikatny zapach. Bardzo dobrze uzupełnia rolę żelu, a więc zmywa wszystko to z czym nie dał sobie rady żel (m.in. tusz do rzęs, eyeliner). Nie pozostawia lepkiej czy klejącej warstwy na twarzy. Daje uczucie świeżości. Jednym słowej daje radę.

Cena. 38zł/400ml.

Czy kupię ponownie? Tak. Podobnie jak w przypadku żelu jestem z niego bardzo zadowolona. Jest to już moje trzecie opakowanie. Chociaż czaję się na zachwalany płyn micelarny z Biodermy.


Be Beauty, Peelling drobnoziarnisty, oczyszcająco-wygładzający. Zawierający wyciąg z płatków róży i minerały morskie



Wrażenia. Mój ulubiony jak do tej pory peeling go twrzy i decydowanie tańszy odpowienik saszetek z Dax Cosmetkics. Posiada niezwykle drobne granulki, które niepodrażniaja skóry i tym samym nadaje się on do codziennego stosowania. Pozostawia twarz gładką, miekką i rozjaśnioną. Ma przyjemny zapach i lekką konstystencję. Ponieważ od tego rodzaju produktów nie wymagam niczego innego jak tylko usuwania obumarłego naskórka to tym samym mogę potwierdzić, że zadanie to ten peeling spełnia. Kiedyś w posiadaniu miałam również peeling morelowy Sg. Ives, jednak jego niezwykle mocne i grube drobinki podrażniały moją skórę. 

Cena. 5.99zł/50ml.

Czy kupię ponownie? Tak, a ponieważ jest on trufno dostępny zawsze zaopatruję się w ilościach iście hurtowych.


Ziaja Pro, Maska oczyszczająca z glinką zieloną + mikrodermabrazją






Wrażenia. To mój ostatni swieży nabytek, z którego jestem bardzo zadowolona. Używam jej krótko, bo od niespełna dwóch tygodni, ale już wiem że był to dobry zakup. Maska posiada gęstą konstystencję dzięki czemu jest wydajna i po zaaplikowania nie spływa z twarzy. Zawiera w sobie mikrokryształki, które delikatnie peelingują naszą skórę. Rozjaśnia naszą cerę Według producenta maska ma za zadanie złuszczyć matrwy naskórek i dokładnie oczyścić pory. Czy tak działa. Tego jeszcze ze względu na którki czas użytkowania do końca jeszcze nie wiem. 

Cena. 18zł/250ml (Allegro).

Czy kupię ponownie? Pewnie tak. Choćby ze względu na jej wydajność dzięki czemu maska jest bardzo ekonomiczna.