niedziela, 30 października 2011

Pielęgnacja twarzy - nawilżanie na noc

Na noc stosuję nieco innych kosmetyków, aniżeli w dzień. Kremy na noc mają w moim przypadku przede wszystkim dobrze nawilżyć i odżywić moją cerę po męczącym dniu. Dobór właściwych dermokosmetyków był na prawdę w moim przypadku bardzo trudny. Na noc bardzo lubię używać kosmetyków o gęstej konstystencji. Dzięki temu wiem, że nie zostaną one włochnięte przez moją skórę od razu, a będą działać przez całą noc. Poniżej przedstawiam Wam kosmetyki, które towarzyszą mi podczas nocnego rytuału. 


Miraculum La Rose, Bogaty krem odbudowująco - regenerujący na noc 





Wrażenia. W moim przypadku jest to już drugie opakowanie tego kremu, z którego odziwo jestem bardzo zadowolona. Muszę powiedzieć, że na początku podchodziłam do niego z wielkim drżeniem serca i obawą czy aby następnego dnia mnie nie "wysypie". Już po pierwszej aplikacji miło się rozczarowałam. Krem o bardzo gęstej, prawie maślanej konstystencji bardzo dobrze nawilża i wchłania się, nie pozostawiając tym samym tłustego filmu na naszej twarzy. Bardzo fajnie pachnie i jest mega wydajny. Dodatkowo jestem zauroczona jego składem ekstrakt z róży francuskiej i róży damasceńskiej, olej arganowy, woda różana to jest to!

Cena. 30zł/30ml (Allegro).

Czy kupię ponownie? Jak najbardziej tak.


Clinique Dramatically Different Moisturizing Lotion 3-Step Skin Care, Krem dla cery bardzo suchej lub suchej



Wrażenia. Wcześniej już przeze mnie opisywany krem, którego używam także do nawilżenia mojej cery nocą. Używam go wtedy gdy wiem, że mojej skórze potrzebny jest odpoczynek "ciężkich kremów". Delikatnie nawilża i szybko się wchłania. Nie zapycha. To kolejny przetestowany przeze mnie produkt z ktorego jestem zadowolona.


Juvena Rejuven Vitaly Eye, Krem pod oczy


Wrażenia. Jest to chyba jak do tej pory najlepszy przetestowany przeze mnie krem pod oczy. Gęsta konsystencja, która skutecznie nawilża okolice oczu. Delikatnie rozświetla i spłyca drobne zmarszczki. Krem dodatkowo nie podrażnia, nie roluje się i nie uczula. Wydajny. Bardzo polecam.

Cena. 7zł/4ml (próbka).

Czy kupię ponownie? Raczej nie z uwagi na fakt, że jest on trudno dostępny.