poniedziałek, 14 listopada 2011

Bell, Multi Mineral, Podkład długotrwale matujący - light beige

Przygotowałam dzisiaj dla Was recenzję podkładu, w którego posiadaniu jestem od niedawna. Zastąpił on recenzowany przeze mnie wcześniej podkład firmy Catrice. Pomimo tego, że byłam z niego bardzo zadowolona i przymierzałam się do jego ponownego zakupu, to coś mnie podkusiło i zdecydowałam zaszaleć tym razem z podkładem firmy Bell z serii Multi Mineral.



Jak do tej pory przestestowałam masę podkładów z różnych przedziałów cenowych i mimo, że z większości byłam zadowolona to zawsze znajdowało się jakieś ale. Na początku mialam wątpliwości czy przypadkiem niska cena nie przełoży się na jakość produktu, muszę jedenak przyznać, że podkład ten zrobił na mnie jak dotąd najlepsze wrażenie, a to dlatego, że jest bardzo zbliżony do ukochanego przeze mnie podkładu firmy Bourjois Healthy Mix (recenzja wkrótce). Ta sama konsystencja, kolor, wykończenie i delikatny efekt "glow".

Wrażenia. Podkład w swojej konsystencji nie jest ani za gęsty, ani za rzadki dzięki czemu bardzo dobrze rozprowadza się na twarzy, nie tworząc tym samym smug. Z pewnością nie ciemnieje na twarzy i nie "waży się" w kontakcie z pudrem, czy innym kosmetykiem. Skóra po nałożeniu fluidu w moim przypadku, wygląda zdrowo i promiennie.

Czy matuje? Według producenta specjalne mikrogąbeczki mają za zadanie pochłaniać nadmiar wilgoci z naskórka, zapewniając tym samym perfekcyjny i długotrwały efekt matowej skóry. Z moich obserwacji podkład nadaje twarzy delikatny efekt matu, ale osoby ze skłonnością do błyszczenia będą musiały poratować się pudrem.

Ponadto odpowiednio dobrane pigmenty mają gwarantować idealne pokrycie niedoskonałości cery. Z pewnością nie jest to fluid mocno kryjący, jednak jest on w stanie przykryć drobne zaczerwienienia i krostki (efekt krycia jest moim zdaniem lepszy od recenzowanego przeze mnie podkładu Catrice).  

Duży plus za bezzapachową formułę, która nie drażni nosa oraz obecność wit. C i E, filtru UVB chroniącego skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Podkład ten dzięki minerałom nie uczula i nie zapycha.

Kolor. Jasny beż, który nie posiada różowego pigmentu, jest niemalże identyczny z odcieniem 52 Bourjois Healthy Mix.

Opakowanie. Zwykłe plastikowe z "dziubkiem", które w jakimś stopniu ułatwia jego dozowanie.

Cena. 17zł/30ml (Drogeria Natura).

Czy kupię ponownie? Naprawdę jestem mile zakoczona tym podkładem i tym jak wygląda on na mojej twarzy. Moim zdaniem jest to tańszy odpowiednik Bourjoisa, zatem zdecydowanie polecam.