sobota, 5 listopada 2011

Matujemy twarz - Essence, Fix & Matte Translucent Loose Powder

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją najnowszego kosmetyku jaki do zaoferowania ma dla nas firma Essence - czyli transparentnego sypkiego pudru utrwalającego (Fix & Matte Translucent Loose Powder).


Mimo tego, że jestem posiadaczką cery mieszanej, to moja skóra i tak - zwłaszcza w sferze T i na brodzie - ma tendencję do błyszczenia powodując tym samy, że już po godzinie od nałożenia makijażu niemiłosiernie się świeciłam. Wiadomo ciągłe pudrowanie twarzy w ciągu dnia nie sprzyja ani cerze, ani tym bardziej naszemu wyglądowi. Postanowiłam więc ostatecznie rozprawić się z moim problemem. Po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji,wybór padł na produkt marki Essence.

Wrażenia. Jestem pod ogromnym wrażeniem tego w jaki sposób działa ten transparentny puder. Nigdy nie przypuszczałabym, że biały, drobniutko zmielony pyłek jest w stanie zdziałać takie cuda.
Przechodząc do rzeczy: kosmetyk ten rzeczywiście matuje twarz oraz utrwala makijaż i to na długo. Nawet całodniowe spędzenie wolnego dnia na zakupach i sprzątaniu nie jest w stanie zaburzyć naszego perfekcyjnego matu. Puder może przy dużych ilościach delikatnie rozbielić twarz, ale w moim przypadku jest to na plus, aniżeli na minus (zwłaszcza gdy mamy ciut za ciemny podkład lub puder).

Kolejnym atutem Fixu jest efekt wygładzenia jaki daje na naszej cerze. Pory są ewidentnie zwężone a twarz nabiera miłego i aksamitnego w dotyku wykończenia.

Produkt nie zbiera się w porach, nie podkreśla zmarszczek, jak i również nie działa komendogennie. 

Zdecydowanie polecam osobom, które zmagają się z problemem świecącej twarzy. Szkoda, że tak późno przekonałam się do transparentnych pudrów, ale teraz z pewnością już z nich nie zrezygnuję.

Cena. 14,99zł/15,5g.