niedziela, 4 grudnia 2011

Blink Blink nails - czas na brokat!

Witajcie,
jak wiadomo Święta zbliżają się coraz szybciej a na dodatek w sklepach możemy spotkać masę kolorowych, błyszczących i świecących dekoracji, które w wyjątkowy sposób wpisują się w otaczającą Nas atmosferę. Okres świąteczny to najlepszy moment, w którym brokatowe kosmetyki, ubrania czy też różnego rodzaju dodatki sprawdzają się doskonale.
Zatem dlaczego nie wykorzystać tego motywu na naszych paznokciach?
Dziejszy post będzie
o Blink Blink Nails.


Nigdy jakoś nie przepadałam za tego rodzaju lakierami, bowiem zawsze wydawały mi się nieco dziecięce. Jednakże będąc ostatnio w drogerii po wielu próbach w poszukiwaniu idealnego brokatowego lakieru natknęłam się na małe święcące cudo, które pokochałam miłością ogromną.

Zanim go odnalazłam testowałam kilka różnych wersji jednak żadna z nich miała doskonałego krycia. Jedne drobinki były za grube, inne za mało zostawiały brokatu. Już miałam zrezygnować z dalszych prób dopóki w szafie Essence nie wypatrzyłam lakieru nawierzchniowego ze specjalnym efektem z serii
  Nail Art 06 you're a gold mine. 



Kolor jest prześliczny, jest to delikatny srebrno - złoty, który świeci się jak białe złoto. Nie jest to typowy srebrny odcień, ale coś lekko ciemniejszego. 
Krycie jest zadowalające, dwie warstwy pozwalają uzyskać efekt dobrze pokrytego paznokcia. Lakier nie odpryskuje, długo się trzyma a jego wykończenie jest gładkie. 

W moim przypadku lakier ten stosuję tylko na jednym wybranym paznokciu w połączeniu z jakimś cielistym kolorem. Jednak następnym razem wypróbuję go na wszystkich, gdyż efekt jaki można z nim osiągnąć jest naprawdę świetny. Nie jest to typowy ciężki brokat, ale delikatna choć widoczna mgiełka. 

Uwielbiam go!



Zostaw po sobie komentarz :)